Vilken underbar dag!

Idag gick jag till min gamla praktikplats (äldreboendet) och skrev anställningsbevis.
Jag ska gå intro nästa vecka och sen får jag förhoppningsvis jobba om jag sköter mig!
Wohoo!

Sedan gick jag till skolan för att hämta ut min tenta som jag missade med ett poäng. Detta var för övrigt skittentan så jag blev inte jätteledsen men ändå lite frustrerad över att jag missade med just ett poäng och att jag kommer behöva göra om den nu när det ändå är ganska mycket som det är.

Sedan var jag ännu duktigare och gick på spinning. Tog ut mig som jag aldrig gjort förut.

Nu är planen att gå ner på nationen en stund med Malin (som är bäst) och sedan ska jag till Johan.

Imorn jobbar jag igen på sjukhuset. Då ska jag få ta hand om en patient helt själv. Med allt det medför. Det ska bli skitroligt!

Har för övrigt bockat av massa saker på min "saker-att-göra-lista-som-behöver-göras-men-som-inte-är-jätteakut"-lista. Asbra!

Hörs

Kommentarer
Postat av: frank

hihi. tänk att du nästan är en riktig sjuksköterska. you go girl!

2010-01-28 @ 19:22:11
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0