Pariiis!

Nu är jag hemma igen!
Paris var underbart, bättre än vad jag trodde även fast det var svinkallt.
Jag tror vi hann med att se alla de stora turistsakerna man ska se.
Igår var jag i och för sig trött på att vara på resande fot (eftersom jag började min resa till Göteborg i några dagar innan jag åkte hem över jul, och gjorde stopp i Linköping både innan och efter Paris) så jag bestämde mig för att ta ett tåg hem till Lund med en gång och nu är jag alltså hemma.
Hittade en fin lapp på min dator från Malin och Björn och blev glad. Blev kramad i köket och blev glad. Bestämde träff med Joakim imorgon och blev glad. Hittade inte min bankdosa och blev inte så glad. Hittade sedan min bankdosa och blev glad igen.
Maja är en fantastisk människa.
Nu är det bara att ta tag i det. Seminarie på torsdag och tenta nästa vecka. Och ja, jag pluggar fortfarande.
Nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: albin

VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅGOT OM EDWARD SHARPE & THE MAGNETIC ZEROS TILL MIG?! DU MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ ATT SPRIDA DINA BUDSKAP, SANDRA!

2010-01-05 @ 23:03:44
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com
Postat av: maja

DU är fantastisk! och vi ses i Lund, förr eller senare!

2010-01-06 @ 21:19:58
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0