Knäckebröd till folket!

Var på mitt livs första spinningpass idag. Det var sjukt bra. Svettades som en gris men det var mest härligt.
Får nog bli ett och annat pass till, har ju köpt årskort nu som man får utnyttja. Kanske klarar av ett stegringspass snart?

Nollningen har satt igång nu och jag är fadder åt en trevlig liten skara människor.
Man minns hur det var för ett halvår sedan. Det är ju utropad nollefrid, fast det är svårt att följa det. En del av dom är ju himla söta.

Numera är jag ensambo. Lisa har flyttat till sitt rum. Jag saknar den lilla galningen hos mig.

Idag jobbade jag i Malmö. På riktigt. Jag och Joakim från P6 höll i en diskussion med barnmorskor från Afrika. Det var väldigt intressant att höra deras inställning till sex och kärlek.

Blev medlem i Greenpeace idag.

Dagens i-landsproblem var när jag skulle äta en 7-kronors avokado som var seg som en skosula.

Nu ska jag förbereda mig inför morgondagens hjärtcase med häxläraren. Usch.

Kommentarer
Postat av: maja

jag ska ta mig i kragen och se till att söka jobb :/

2009-09-06 @ 14:09:35
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: Linda

Hamnade här i din blogg när jag sökte på hjärtcase... Men visst sjutton går vi i samma klass i Lund? Började du åxå i Januari 09?

2009-09-11 @ 15:16:31
Postat av: sandra

Joråsåatte.. Skumt

2009-09-12 @ 13:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0