Everybody's going to the party have a real good time

Förmannaresa-check!

Fick veta idag att jag blivit antagen som funktionär till Rookiefestivalen som är i Hultsfred 30-31 oktober!
Florence Valentin, Hoffmeastro och Detektivbyrån är några av de klara artisterna.
Har inte fått reda på vad jag ska göra än, men om det är något som känns okej drar jag nog dit.

Tingsek ska signera sin nya skiva i Lund på torsdag! Jag ska vara där!

Kick-off med Var Gladspexarna på onsdag!

På fredag har vi korridorsfest!

På lördag kommer Jen hit och då ska vi på korridorsfest på Dackenian, Smålands Nation!

Har höga förväntningar på den här veckan. Den kommer för övrigt avslutas med Söndagssoppan och Kings of Convenience på Mejeriet.

Borde ta tag i't. Gör det imorn.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0