Did I say that I loathe you?

Jag har många väldigt bra vänner.
Jag blir glad av att tänka på dem.
Idag fick jag en ny vän.
Jag är väldigt glad över det.
Det kändes genuint.

Idag frågade en kille vad som var min passion.
Han förklarade att hans var att dressera sin hund.
Jag svarade att jag nog inte hade någon.
Sen kom jag på att min passion nog handlar om självrannsakan.
Tänka.Lyssna.Tycka.
Strävan efter att bli en bra och lycklig människa.
Enligt mig. Inte enligt normen.
Att ha förmågan att uppskatta bra musik.
Och att baka bröd.
Jag är väldigt bra på det.

Jag tror jag är vuxen nu.


Kommentarer
Postat av: Plommon

Did I say that I want to,

Leave it all behind?



Här hittar du en sjukt bra version på den låten:

http://www.myspace.com/sofieskogh



Du är inte vuxen. Du har inget jobb.

2009-09-26 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0