Helger

Mina helger brukar vara ganska innehållsrika, annars känns det liksom inte riktigt som helg.
I fredags jobbade jag sittning på Krischan.
I lördags hade jag mys med Lisa och sedan gick vi ut i Malmö.
Igår var jag trött, men pallrade mig iväg till både söndagssoppan och på Zardozkväll hos Joakim och Moa.
Idag när jag vaknade hade jag feber. Låg och frossade till klockan var 15. Nu mår jag ganska okej, har inte tid att missa fler föreläsningar eftersom jag åker till Umeå på torsdag morgon. Gäller att vara pigg imorn också eftersom jag ska på dejt. På riktigt.
Har lyssnat konstant på Krunegårds nya skivor sedan de släpptes på Spotify i torsdags. Bra skit.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0