Jobbaspexajobba

Föreställningsvecka, woo!
Allt jag hinner med är att ha praktik, sedan handla mat till spexet,
sedan åka hem till spexet, spexa halva natten, sova en liten stund, upp och jobba igen.
Fast det är roligt. Och jag har klarat värre saker än så.

På praktiken har jag redan fått göra massa häftiga saker och fler lär det bli. Jag fick
ta blodprov redan andra dagen. Jag har även fått göra en del ohäftiga grejer. Men det är
säkert bra att kunna det med.

På onsdag har vi genrep och sen har vi föreställningar torsdag till lördag. Jag har praktik
hela veckan. Lite surt, men säkert nyttigt.

Krunegård kommer till Mejeriet i April!!

Kommentarer
Postat av: frank

jag kräver flitigare bloggeri. eller en irl kram. är du hemma över jul?

2009-11-29 @ 22:16:16
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0