ACE!

Är ganska säker på att jag satte tentan idag. Eller ja, jag vet att jag gjorde det. Frågan är om jag hade några fel alls.
Nu är det dags att ladda om för omtentan som är imorn. Borde klara den också eftersom jag hade fel på lagarna sist och nu har jag koll på vad de står för.

Jag får fortfarande rysningar av att tänka på Phoenixkonserten som var i tisdags. Jävel vad bra det var!

Spääxet går bra, igår hade vi genomrep och det gick ganska bra. Andra gången. Är fortfarande inte riktigt säker på min regi, men,men.

Imorn är det Gåsafest! Balklänningen har landat och passar och det mesta verkar vara i ordning. Malin ska fixa håret och Björn Ranelid kommer på festen.

Nu är det dags att plugga Mikrobiologi inför morgondagen och sedan blir det en massage av Hansi som går massagekurs innan tacksittningen ikväll. Är ganska nöjd.

Typ såhär var det i tisdags:


Fast bättre.

Vega kokade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0