You're on a bridge to nowhere and you're getting there fast

Ska strax iväg till skolan. Vi ska träffas med fördjupningsgruppen och stämma av.

Igår bokade Joakim biljetter till Dylan Moran i Gbg den 2 juni! Det kommer bli galet bra. Jag bokade för övrigt biljetter till Eddie Izzard häromdagen. Woo, 18 December!

Är kluven över hur jag ska göra i sommar. Det kommer tydligen vara folk här som man kommer kunna hänga med. Jag har inte fått något jobb utöver de tre veckorna jag har på kyrkogården hemhemma.

Jag är 98% säker på att jag kommer åka till Chicago i sommar för att gå på Lollapalooza. Jag behöver ett äventyr, och bara för att ingen vill/har råd att åka med ska inte det hindra någonting. Michaela är ju i NY ensam nu, så varför skulle inte jag kunna åka själv? Man borde boka så det inte finns någon återvändo. Så om någon vill åka med- säg till nu!

Sam Roberts är helt otrolig.

Är i princip klar med min inledning nu, så jag kan i stort sett fokusera på mitt statistikprov jag har i slutet av nästa vecka. Skönt.

Louise kommer imorn! Det kommer bli Lund-tour, Malmödag och massa god mat och gott umgänge!

Alpgympa idag med Hanne. Vi kommer dö.

Nej, nu får jag sätta fart.

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Michaela

åk åk åk! du kommer inte ångra dig, även om du åker ensam. hoppas du har det bra. kram :)

2009-05-19 @ 17:37:53
URL: http://allaharvienapapaaxeln.blogg.se/
Postat av: tora

jag instämmer med föregående talare!

jag åkte ju iväg helt lonely till Cambridge, det är bara engelska du vet..

Jag vill för övrigt att du är hemma lite i sommar iaf, kramar på dig!

2009-05-20 @ 15:29:38
URL: http://toramaja.blogg.se/tora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0