Tisdag igen

Idag kom jag hem till Lund efter händelserika dagar i Västergötland.
Firade med massa kalas.
Var på konfirmatonskalas och kände mig gammal.
Träffade Tora, Oscar, Ronny, Släkten (båda tre), gamla jobbarkompisar och annat löst ströfolk.
Var på Beyoncé och det var galet bra.
Jösses, jösses.
Idag kom jag hem, kopplade ihop mina elektronikprylar och pluggade lite innan det var
dags för träning med Evelina.
Imorn blir det fullspäckat, först skola, sen grupparbete och sen puben hela kvällen.
Tur man är ledig på torsdag och fredag..

Ja! Jag träffade min älsklingsElin igår! Hon har kommit hem från en långresa och var knallbrun.
Det var så skönt att se henne igen!

Gonatt fölket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0