Söndag morgon

Syster har hunnit vara här. Vi var på stand-up med Martin Soneby och Thomas Petersson och några fler. Det var kul.
I fredags var vi hela dagen i Malmö och gick på fest på kvällen. Det slutade med att jag hade en liten efterfest hemma hos mig. Igår (lördags), vinkade jag av kära syster på stationen.

Igår kväll var jag och Hanne på Änglar och demoner. Jag tyckte den var jättebra, mycket bättre än vad många andra sagt. När filmen var slut strosade vi runt i Lund och försökte hitta någonting att hitta på. Under tiden passerade vi gamla byggnader och jag kom på att vi skulle leta efter symboler. Vi sprang omkring och lekte som man gjorde när man var 8. Good times. Vi avrundade kvällen med HippHipp och vattenmelon hemma hos mig. Vilka får inte komma in på systeeemet? Hunden, Katten, Glassen, Hunden, Katten, Glassen!

Inledde min dag med Nalle Puh på barnkanalen. Känner att jag bejakar min barnsliga sida.
Idag ska vi träffas med gruppen och göra klart vår uppsats. Jag måste använda varje dag innan fredag till plugg inför statistiktentan. Synd att jag lovat jobba pub på onsdag...
Äh. Det gäller väl bara att sätta igång, antar jag.
Suck...

Kommentarer
Postat av: tora

ring mig din plutt!

2009-05-26 @ 17:41:32
URL: http://toramaja.blogg.se/tora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0