Lollapalooza!

Känner mig gammal.
Klarade helvetestentan.
Firade födelsedag med klasskompisar i tisdags och med spääxare, krischanstafolk och Joakim från klassen igår.
Det blev skrytfest på riktigt.
Gick upp tidigt imorse för att klippa mig. Det blev asbra, fräscht och billigt- 99 spänn. Yäy elevklippning!
Gick till skolan och försökte fatta statistiken, men det gick inte så bra.

Ikväll ska jag på bio. Wolverine. Hoppas den är bra.

Imorn ska jag och Emelie till Malmö för att tentashoppa. Eller, jag ska tentashoppa, hon ska vanligshoppa. Vi måste hitta klänningar till En Gång Till-festen; festen då alla spexare i hela Lund har sanslöst roligt tillsammans.
Imorn kväll ska jag på tacksittning och börjar med förfest hos Emelie. Tänkte ta det lugnt eftersom jag ska hem tidigt dagen efter.

Jo, hem till Vartofta för att fira födelsedag. Sen hem till Floby och fira födelsedag.
Måndagen ska picknickas med Torelitora och sen är det Beyoncé i Göteborg.
Tisdag åker jag hem till Lund igen. Kanske fortsätter till Köpenhamn för en öl med en kär gammal bekant.

Det var mitt schema.

Jo, ska kanske på Lollapalooza i Chicago i augusti. Kolla in den lineup:en!
Allt hänger på om Joakim är på och det är han förmodligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0