Don't you stop now!

Blev precis godkänt på hemtentan efter tredje försöket. Skickade in två tentor först som båda blev underkända. Då blev jag förbannad eftersom jag inte fattade instruktionerna jag hade fått, så jag mailade min lärare och berättade hur dålig jag tyckte uppgiften var och hur litteraturen vi skulle läsa var ännu sämre. Jag fick svaret att: Du har uppnått kriterierna för Godkänt. Jag hade tydligen använt kritiskt tänkande. Tack för den!

Nu kan jag fokusera enbart på uppsatsen som helst ska bli klar imorn. Woo!...

På onsdag kommer lillasyster hit! Hon ska stanna i massa dagar! Det kommer bli görbra.

Träningen har kommit igång på allvar nu. Är jättepeppad! Mitt enda problem är att jag inte har så mycket träningskläder så jag är begränsad till fyra pass mellan tvättningarna...

Snart är terminen slut. Jag måste säga upp rummet, men det tar emot, det är som om att göra slut med kille fast man hoppas på att han ska göra slut först.
Har fått erbjudande om att bo i Toras lägenhet halva sommaren. Om jag är hemma mycket lär det nog bli så. Då kan jag och Oscar hänga arbetslösstyle varje dag. Vi kommer bli så bruna. Om det inte reg

Kommentarer
Postat av: tora

Grattis! tredje gången gillt liksom..jag håller tummarna för jobbet på amanda! vore ju mycketbra om du kunde passa min lilla lya, kramar!

2009-05-18 @ 13:00:32
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: ellen

hupp! varför måste du säga upp rummet?

2009-05-18 @ 15:57:06
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: lillasysteryster

du HAR ngn konstig övertalnigsförmåga på folk... När ni ritade huset och du övertalade Almyren till MVG & nu detta ^^

men jag kan ju ta med mer av dina träningskläder på Onsdag?

Det kmr bli ruuuligt

2009-05-18 @ 16:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0