Tisdag 20:09

Jag måste uppdatera oftare...

Var Glad-spexet tog slut i fredags, det blev en hejdundrande fest med blandade känslor. Visst var det skönt att det tog slut, fast det var sorgligt och vi slogs alla av en tanke av tomhet och en undran om vad vi nu skulle fylla ut all vår lediga tid med.

Jag åkte hem från festen lördag morgon 05.34, lade mig vid 6, gick upp halv 11 för att äta lunch med Andreas och Lisa. Det var underbart trevligt och efterlängtat. Åkte hem, tyckte lite synd om mig själv och laddade om för en kväll med Theresia och Fanny med inledande korridorsfest och sedan liveband på sydskånskan.
Jag åkte dit, festade en stund men dog nästan av utmattning så jag var hemma vid 24-snåret och sov. Länge.

I söndags hade jag pluggdag.

Igår började dagen pissigt eftersom jag vaknade med förkylning, snoozade lite för länge, hoppade ut genom dörren, hoppade upp på cykeln, fast cykeln ville inte cykla. Den hade bestämt sig för att gå sönder så jag fick gå till skolan. Jag var inte jätteledsen eftersom det innebar att jag missade en halvtimme av respirationsföreläsningen.
Dagens fortsatte med plugg och träning med Theresia.

Idag har jag läst en jävla massa i världens sämst utformade bok om människokroppen. Jag förråddes av det vackra yttret. Men jag är ganska nöjd.
När jag kom hem från skolan kollade jag skatteverkets hemsida och jag kommer tydligen få tillbaka typ 4000 på skatten. Dessutom får jag göra avdrag på resor till jobbet så det blir en välkomnad inkomst till midsommar.

Hade fått ett mail från spexet där det stod att jag kom in! Wohoo, jag ska stå på scen! Ni måste komma på premiären..ska ta reda på när den är. Det kommer bli tufft framöver med kominationen av skolan och ytterligare ett spex, men det går om man bara vill. Jag får lägga ner träningen en månad.

Igår fick jag världens snilleblixt- Jag ska åka till Hawaii! Kollade vad det kostade, och flygresan låg på 9000, sen finns det härbärgen för 210 kr/natt. Man kommer undan med 20 000 kr på en tre veckors semester. På Hawaii! Nu söker jag resesällskap. Vem som helst, det blir guld!

Det var nog allt. Imorn ska jag och Theresia och Sara sitta på UB och plugga hela dagen, sen ska jag och Theresia träna för att uppfölja med tjejkväll då Theresia ska få håret klippt. Jag borde packa.
Ses!

Kommentarer
Postat av: frank

hade jag haft 20 000 över hade jag åkt till hawaii med dig :D

2009-03-25 @ 17:36:14
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0