Okej...

..jag är trött, har precis kommit hem från fest på Alnarp med prins Carl-Philip (ja, han var där på riktigt! och Fy fan vad snygg han är). Jag har väldigt dåligt med tid för tilfället men beklagar detta. Spexet har nämligen föreställningsvecka och jag har haft annat för mig också. Igår tex var jag på Kristianstadsspääxets provspelning och det gick ganska bra, dom skulle höra av sig i slutet av veckan om hur det gick..

Jo, jag träffade Salem igår! Jag lägger upp en bild:


Salem var nog trevligast i hela världen.Vi fick en liten pratstund och kom tillsammans överens om att vi skulle göra konserten i AF-borgen minnesvärd.

Jo! Idag fick vi tillbaka vår första tenta och jag klarade den! Wohoo!

Nu ser jag verkligen fram emot en fredag av sovmorgon, plugg och till slut spexavslutning. Det ska bli sorgligt, men kul med avslutningsfest.

Ha det underbart allihopa!
(snart kommer bilder från ikväll, fast utan prinsen då jag tyckte att han kunde få vara ifred)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: frank

söt-salem och snygg-sandra!

2009-03-21 @ 10:59:33
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: maja

håller med frank! inte konstigt att han var trevlig när du är så schnögg. och grattis till tentan!

2009-03-21 @ 12:13:59
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm, det var tider det :)

du slarvar väl aldrig med basen förresten? eller går ut med öppna porer? ;)

kram

2009-03-22 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0