Dylan igår

Finns det någon som har en bot mot konstant trötthet, slöhet, ovilja, seghet, motivationsbrist och dåsighet? Jag skulle verkligen behöva något som gör att man kan vara pigg någon gång under en dag..

Mina fötter hatar mig för att jag inte fixat en ny cykel.

Jag och Nina har bestämt att vi ska dra och vandra i sydamerika nästa år och vara borta minst 3 månader. Det kommer bli helt underbart.

Idag fick jag ett infall att klippa av allt hår. Alltså allt och se ut ungefär som Robyn (fast mörkhårig)..Jag kommer inte våga men det var en kul tanke.

Jo. beachfest i fredags. Lyckad kväll. Otroligt kul med en sådan organiserad och rekvisiterad tillställning.
Jag och tjejorna hittade solariet och blev kvar där en stund

Vi laddar upp med det konstnärliga (och svindyra!!) röda vinet
Dylan igår var bra. Väldigt bra. Det jag såg.

Vi fortsatte efter konserten till Debaser och hamnade till sist på Dacke hemma i Lund

Där väntade Ester och Toffe som underhöll en väldigt överförfriskad Calle

Nu måste jag sova för jag ska spendera hela dagen imorgon på UB.

Salem på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0