Christiania i mitt hjärta

Igår var vi i Christiania. Hektiskt, tidspressat men alldeles underbart. Vi ska dit snart igen.

Jag kom med i spexet för dom som missat det, så jag ska bli tilldelad en roll nästa helg. Spännande!

Ikväll är det beachfest. Kallt men underbart.

5000 tillbaka på skatten.

Hawaii blir nog utbytt mot vandring i sydamerika med Nina nästa år.

Jag hatar härmed alla tågkonduktörer.

Bob Dylan imorn i Malmö med tjejorna. Det blir grejt.

Borde plugga idag men orkar inte någonstans.

Jag tänker lyssna på Doktor Kosmos hela dagen för det gör mig glad.

Försöker lära mig gå i mina nyinskaffade 11 cm klackar.

Nä, nu ska strandshortsen på!

Kommentarer
Postat av: Oscar

2009-03-28 @ 00:54:29
Postat av: Oscar

DET ÄR JAG SOM ÄR M-M-M-MOBBAREN

2009-03-28 @ 00:56:27
Postat av: arot

men sen drar hon ett tråkigt skämt om en jack russel..



sköt om dig, krämbulle

2009-03-29 @ 16:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0