Sista veckan i Lund

På torsdag morgon åker jag hem till Falköping igen.  I 2 månader.
Jag kommer sakna Lund och alla underbara människor, speciellt de som inte kommer tillbaka..
Innan jag åker hem har jag mycket att hinna med, träffa Evelina, bio med Hanne och Daniel, shopping i Malmö med Moa, pizza med en bekant i Köpenhamn, packa, tvätta, fira.

På fredag blir det fest hos Oscar med gamla vänner. Jag hoppas att mitt vemod inte följer med mig dit.
Om en vecka är det Peace & Love, dit följer inga sorger med. Jag, Ellen och Linus i samma camp. Bäddat för succé.

Nu ska jag lyssna lite mer på Paolo Nutini. Om jag någonsin skulle föda någon mans barn skulle det vara hans.

Snälla, Falköpingsfolket, boka upp mig, jag vill träffa er.

KuppKupp!

Kommentarer
Postat av: maja

jag ska försöka boka upp dig så gott jag kan! jobbar men men. har morsans hus + bil ute i skogen i 2 veckor, will force you to spend some time with me out there!

2009-06-15 @ 22:34:59
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig don gamle bonne !

Jag vill träffa dig.. fast inte den här veckan.. men nästa !! Vi hörs kompis. Kram kram

2009-06-15 @ 23:06:10
Postat av: sandra

Vem tycker jag är en bonne?..

2009-06-16 @ 09:11:13
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
Postat av: tora

vi får ses efter den 20e dåda..långt dit men men, jag tycker inte att du är en bonde utan att du ska bege dig till VITA som har rea och säljer acnejeans för 200 pix..inte bonnigt alls, bara jättebilligt :)

kramkram

2009-06-18 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0