Uppladdning 3 dagar kvar


Såhär glad var jag igår när jag träffade Jen och massa andra bra vänner.

Nu jävel börjar uppladdningen inför Hultsfred. Har laddat hela dagen med musik som kommer lyssnas på där.
Jag har lagt ner mina planer på att besöka Kristianstad, alldeles för dyrt och stressigt. Tänker inte göra en P&L-favorit i repris och stressa halvt ihjäl mig.

Jag är så fruktansvärt taggad, det kan bero på att Oscar och hans crew åker redan imorn medan jag måste gå här i regnet två dagar till och jobba på kyrkogården. Fast det ska också bli roligt.

Hoppas jag kan bli kvitt min nästan helt utbrutna bihåleinflammation innan jag ska iväg. Ansiktsvärk är inte så roligt som det kan tyckas låta.

Calle lyckades utmana mig igår igen. Jag bangar aldrig. Ibland kan det få ovälkomna konsekvenser.
Hampus och Adam utmanade varandra med mig som domare. Är inte riktigt säker på vem som vann.

Shit.. Jag måste lugna ner mig lite. Pepp och alldeles för mycket socker är ingen bra kombination.

The Fratellis!

Hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: Pappasfruulrika

Skönt att se att din blogg vaknat till liv igen...har nästan varit ororlig-helt tyst på mail, mess OCH blogg.... ;0)

Ha så kul i Hultsfred.......men var rädd om dig!!!

2009-07-05 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0