Uppladdning 2 dagar kvar!

Idag lyssnar jag på Adiam Dymott. Första gången jag såg henne var med Theresia då hon var förband åt Mando Diao.
Theresia sa: Shit vad bra hon är!
Jag säger: Hon ser ut som en svamp.
Hon ser ut som en svamp men hon är bra. Jävligt bra. Henne ska jag se på Hultsfred.
Oscar är där nu. Han väntar nog lite på mig, vad jag förstått på alla tusen men så välkomna sms jag fått under dagen. Jag lovar att anlända med dunder och brak!

Idag hade jag en tippentoppendag på jobbet, började nämligen på kyrkogården. Jag påmindes om varför jag återvänder år efter år. Kommer säkert gnälla om ett par veckor, men det hör till, för det är med glimten i ögat.

En annan platta jag lyssnat på är Regina Spektors nya. Herrejävlar vad bra den är. Överraskande så in i!

Nu blir det snart hårklipp, kommer nog våga ta av en bit. Kanske. Men bara kanske.

Ibland blir jag förundrad över hur lite folk tror man förändras. Även fast jag bara träffar vissa människor ett par veckor om sommaren tror de att läget är samma som det var för två somrar sedan. De antar att jag och Axel fortfarande är ett par, frågar om jag har körkort och om jag vet vad skyltarna på gravarna betyder. "Nej, Ja, min prövotid går strax ut och Ja..?.."
Vill inte bli kvar i allt skvaller utan innebörd. Uppenbarligen minns ingen vad jag berättade förra året eftersom jag fick samma frågor och gav samma svar.

Maja hämtar mig här imorn efter jobbet, vi ska ta en kväll på tu man hand och sen skjutsar söttösen mig till Hultsfredtåget på onsdag. Jag är så glad över henne. Vilken toppenpingla! Att inte hon är gift...

Hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: arot

kul att du är glad :) jag vill nog mest hem nu..ja anderspôjka blir stor den såattee..

hur blev det med mingusdejten?

pusspuss

2009-07-06 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0