Peace & Love!



Var meningen att jag skulle lägga upp massa bilder här, men det tog sån tid att denna får sammanfatta festivalen. För de andra. Själv jobbade jag. Vill dock tillägga att Mötley var asbra, Chris Cornell repade sig och blev asbra, Deportees var asbra, Mando Diao var asbra (även om de var bättre i Lund i april), Laleh var asbra, Laakso was on fire, Uffe var bra trots mina fördomar, Pete Doherty log, Håkan var lysande, Moneybrother var lysande och snygg, Hello Saferide är bättre på svenska men bra ändå.

Vill även tillägga att Ellen kan vara en av de bästa jag vet, och hon och Calle passar som hockey på vintern.

Lisa, Ellens Lunnevadkompis var otroligt söt och trevlig och henne vill jag gärna se mer av framöver.

Om en vecka hoppar jag upp och ner, salongsberusad på Hultsfred. Missa inte det! Det brukar vara bra.

Nu måste jag sova för jag har ett arbete att sköta.

Lovar att uppdatera mer.

Kommentarer
Postat av: tora igen

så där ja! nu är det inte så långt kvar på mitt jobb, kanske kan ses någon em den veckan när jag kommer hem, krampösskram

2009-07-03 @ 08:50:41
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: ellen

snuttsandra! du är fantastisk.

2009-07-07 @ 18:30:58
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0