Dåharmanfixatboendedårå

Idag ringde Hansi och berättade att jag fått ett rum på Krischan! Wohoo! Skönt att det är klart.

Idag var även Maja förbi här en sväng för att putsa lite på frillan. Hon är bra. Jättebra.

Idag har jag grävt upp en grav. Hittade ett par kranier som jag undersökte. Satte även ihop ryggkotorna, lekte lite med dem och berättade för en väldigt intresserad Tord vad som händer om Atlas går av.

Nu har jag bara 6 dagars arbete kvar innan min lediga dag.
Jag och Maja kollade på jobb utomlands när hon var här. Man kunde söka jobb på en gård på NordIrland. Jag tyckte det lät intressant. Har insett att kroppsarbete passar mig. Hade man aldrig kunnat tro för ett par år sedan.

Det krävs inget dollargrin för att upptäcka ett äkta borgarsvin.

Kommentarer
Postat av: ellen

åh, heja sandra!

2009-07-29 @ 21:25:10
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0