8 dagar kvar

Nu har jag jobbat i 7 dagar och jag har 8 kvar innan jag får en ledig dag.
Igår på jobbet träffade jag EMD. De sjöng och signerade enbart för oss. Jag blev flickkär.

Hunden är död.

Det verkar bli Thousand Oaks 40 min utanför LA istället för NYC. Helt okej.

Jag undrar varför jag inte upptäckt Jeff Buckley förut. Antar att det beror på hela "Hallelujah"-hypen. Förresten tror jag visst att det var självmord.

På onsdag intar jag skåneland igen för att gå på studentrumsvisning, får se om man kan svänga förbi lite vänner på vägen.

Jag funderar på om man kanske skulle ta och läsa en bok innan året är slut. Brukar ju bli en varje år iaf.
Tips?

StjärnJerry knarkar en jävla massa knark.

Kommentarer
Postat av: frank

du jobbar för mycket. puss!

2009-07-27 @ 14:09:09
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: maja

jag gjorde precis min första dag av 14 i rad. nästan lika illa! vad vill du läsa för sorts bok?

2009-07-27 @ 19:34:31
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0