You've changed

Ella Fitzgerald is my homegirl!

Jag är inne på min 7:e dag som förkyld. Nu börjar det bli tröttsamt. Jag har haft lock för ena örat i 5 dagar nu. Fruktansvärt irriterande. Jag tog en vit kväll igår. Kände att det var välbehövligt. Ikväll är det nämligen Hawaiifest i Kanylen på skolan.
Idag har jag även haft en väldigt intressant föreläsning om ergonomi. Jag har varit på Hälsningsgillet på AF-borgen och skrev upp mig på massa listor att vara med i musikal, olika spex och en kör. Så jag har tydligen provsjungning med Bella Voce på måndag. Jag är nervös som få. Hoppas förkylningen gått över någotsånär. Får ladda med Kan Jang...

Vi har fått reda på att vi ska göra ett pararbete om någonting inom våra prekliniska övningar. Jag parade ihop mig med Yasmine och vi ska redovisa om liggsår..Mmm, vi som läst Med. grundkurs-kursen i höst vet att det kommer bli smaskigt...

Igår uppfann jag en maträtt som jag är väldigt stolt över. Det låter råäckligt men är faktiskt gott. Pesto-och frukostkorvpannkaka. Jag stekte korven som jag skurit i småbitar och lade på en kall pannkaka som jag hade preppat med en lagom mängd örtpesto. Är säkert lika god med tomatpesto.

Nä, nu är det fest för sjuttsingen!

It don't mean a thing if you ain't got that swing!

Kommentarer
Postat av: tora

ella är kung

2009-01-30 @ 20:03:31
Postat av: maja

jag ska laga mat så du storknar! och vad alla äter pesto hela tiden, jag måste köpa det snart tror jag!

2009-01-31 @ 16:02:41
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0