2009

Ja..Nytt år var det.
Igår inleddes kvällen med middagsbjudning hos Emeli. Vi åt, drack, spelade twister och hade det trevligt. Jag och Henrik sjöng och spelade lite grand vid flygeln. Usch, vad hemskt det lät, förlåt mig, Henrik.
Jag och Maja drog vidare till ErikoAmanda och där var det fest.
Det första jag möts av är Daniel som bränt handen på en platta. Någon idiot hade tyckt det var roligt att sätta på alla spisplattor...

Sen kom Tora och hon var glad. Och jag var glad för att hon kom.
Jag hade lånat med mig en mistel från Emelis hus och den funkade som den skulle.

Sedan minns jag bara små segment. Resten har jag fått höra, men jag tror att jag hade trevligt.

Idag har jag haft en heldag med Tora och insett att jag flyttar om två veckor. Det är inte lång tid.

Någon mer än jag som hatar Frida Hyvönen?

Musiktips: Consei de Ser Sexy

Kommentarer
Postat av: Anonym

hata är att ta i..

but

do you wanna drink some..hmm..water maybe, or the, the's fine..

2009-01-02 @ 16:23:06
Postat av: ellen

saknade lite sandrafylla på nyår.

men så fint att misteln funkade ;)

2009-01-02 @ 18:12:55
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0