Jag kunde varit morsa!

Idag gick jag upp ur sängen, tog mig till frukostbordet för att avnjuta en kopp kaffe till morgontidningen. Och vad ser jag? Linda Jonsson på familjesidan. Hon hade blivit morsa! Linda och jag gick i samma klass under hela högstadiet och var hyfsat bra kompisar, hon var jättebra. Jag mådde lite illa. Vet inte riktigt varför, jag tycker inte det är fel av henne att skaffa barn men för mig som funderar på att välja ett barnlöst liv känns det väldigt främmande. Tankarna tog mig till min egen mor och jag insåg att hon var exakt lika gammal som jag är nu när hon fick mig. Jag mådde ännu mer illa och bläddrade till sporten.

Kommentarer
Postat av: maja

"när jag blir mamma, då ska jag bli pappa!"

2009-01-13 @ 16:07:21
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: tora

jag mår illa av sporten..

2009-01-13 @ 17:12:45
URL: http://toramaja.blogg.se/tora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0