It's Friday, I'm in love!

Igår hade jag en välförtjänt Minguskväll med Daniel och vi hade det mycket trevligt. När jag kom till Tora och min tillfälliga sovplats hade hon inte somnat utan vi låg ett tag och filosoferade ihop. Jag somnade till sist och vaknade idag av att min mobil ljöd. Det var Gunnel som klargjorde att min arbetslöshet inte började idag heller, som jag först hade trott.
Upp och iväg till Träningsskolan.
Kom hem, satte mig med IKEA-katalogen, penna och papper och började planera för min flytt OM EXAKT EN VECKA!
Hittade nödvändigheter och sånt som bara är kul/bra att ha. Det krävs något riktigt hemskt, som en globalt påverkande naturkatastrof för att få ner mig till marken igen.
Betalade min första hyra som inte var "bo-hemma"-hyra idag. Och det var roligt!

Snart får jag börja packa mina saker. I can't wait!

Jag har förresten inte fått sålt bilen än, ingen ringer! Får nog kanske sänka priset...

Fest imorn! Elin har fest och det kommer massa bra folk dit! Sen blir det Skövde, men vart ska vi gå, folks? Husaren?

Förresten, en uppmaning! Snälla, rösta på Markus Krunegård som årets nykomling, svenska manliga artist och årets låt till Rockbjörnen!


Kommentarer
Postat av: tora

för jag är ledig och det blir bästa festen hiiitiiills, tetran är inhandlad och ölen i kylen, välkommen imorn :)

2009-01-09 @ 22:23:21
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: tora

hmm..Mer man än Sofies pappa är nog svårt att bli..men vackrare stjärnögon än Fredrik har han inte iaf hehe

2009-01-09 @ 22:54:02
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: Jasonthebeard

Lugna ner dig nu, Krunegård lär bli årets nykomling, vem annars skulle det bli, Petter?!



2009-01-10 @ 06:38:13
URL: http://jasinthebard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0