Hawaii

Fest igår med Theresia, Fanny och Alexandra. Vi gick till Kanylen, som vårt uppehållsrum fyndigt heter, för att gå på Hawaiipub. Det var ganska trevligt, vi samlade på oss paraplydrinks-paraplyn och drack drinkar som smakade ananaspaj. Det blev senare limbo och jag vann inte på långa vägar. Theresia gjorde även kvällens snyggaste djukdykning då hon under en limbodansning insåg sina egna begsränsning och bestämde sig för att falla platt på golvet. Hon lyckades. Vi skrattade.
Vi gick vidare till Hallands där det var klubb, vi kom in gratis och blev uppbjudna på mellanfest i korridoren ovanför klubben. Vi hamnade på en killfest (eller bratfest), fast de försåg oss med förfriskningar så vi klagade inte.
Min och Theresias bastkjolar gjorde för övrigt succé! Vi var de enda som hade satsat fullt ut på outfiten.
Sanna loves them umbrellas

Jag bestämde mig går för att byta basgrupp, det är inte världens lättaste jobb att skriva ett arbete i en grupp på 13 pers. Nu är jag med i Theresias, Elins och Lisas grupp. Lisa sa att det var bra, för nu kunde vi allihopa ha vinkvällar och vara bakis tillsammans i skolan.

Jag undrar om KJ fortfarande läser?!

Jag börjar bli riktigt trött på att vara förkyld nu...

På måndag har jag provsjungning och på tisdag ska jag på informationsmöte med Var Glad-spexarna. På onsdag ska jag och Theresia på Krischans Novischpub (om hon nu kommer in, hon är ju inte medlem). På fredag spelar Heartbeats på Blekingska så vi avstår vår faddersittning. På lördag pratade Theresia om att vi skulle gå på Inkonst. Någon dag tänkte jag klämma in en visit hos Andreas och Lisa. Fullt upp, men jag älskar det.

Jag saknar mina vänner hemma. Och ohemma, som Maja.. Hanna frågade för övrigt mig igår vem min "mystiska älskarinna" var (hon syftade på att jag och Maja på facebook är listade som att ha ett öppet förhållande.) Jag skrattade så jag tjöt.

Hepp, måste plugga!

Kommentarer
Postat av: tora

vi saknar dig med..

2009-01-31 @ 19:18:17
Postat av: maja

hahaha! mysterious mistress... miss you too babe, festar du lika mycket som jag? 4 ggr denna veckan...känner mig lite sleten och pank...

2009-02-01 @ 14:18:39
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: ellen

i miss ya!

2009-02-02 @ 10:17:03
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: KJ

jag läser! men lite oregelbundet..

sist när jag kollade handlade det om benjamin-filmen, alla säger den är jättelång och jättebra. jag måste se den snart!

var det något du undrade? eller va? lite förvirrad nu...

men ja, det är drygt att vara sjuk, framförallt när det hindrar en från att göra det man vill :/ hoppas du mår bättre nu! lycka till med skolan och allt det där på ditt nya ställe förfesten! :)

2009-02-03 @ 15:22:47
Postat av: kjkj

hej igen, jag glömde nog att kommentera din senaste dikt om du kanske ville det... den var med nice! haha jag är verkligen inte bra på dikter (som du?! hehe) men budskapet var ju bra! skönt att höra att du inte tar någon skit, själv har man ju extremt svårt för det måste jag säga.. men det beror ju på också...

tackar för musiktipsen btw, John Mayer alltså!! vilken kille, konstigt att jag inte har hört han innan..

2009-02-16 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0