Flyttat åräå

Jag hinner inte med att berätta om allt som hänt. Fan.
Men iaf..
I Torsdags fyllde jag i tatueringen och det gjorde minst lika ont den här gången.
Sen träffade jag mina kära far.
Sen åkte jag till Oscar och hade gin & tonic-kväll.

I fredags vaknade jag bakis och lallade iväg och träffade Elin en sista gång. Sorgligt.
Sen åkte jag till jobbet och tog farväl av June och Marie och tanterna där.
Sen åkte jag till Anders och hade världens bästa återförening. Om han inte är den bästa som finns så finns inte Gud. (?)
Sa farväl till Tora. Åkte hem, hade familjedag. Susanne och Magnus kom och sa hejdå. Sen spelade vi spel halva natten. Jag och Fredrik drack Famous Grouse.
Idag vaknade jag tidigt, sa hejdå till familjen, mamma var ledsen, Louise var ledsen. Sen åkte jag och Fredrik mot sydligare breddgrader. Nu är jag här, har fått ordning på rummet och ska iväg om en stund på partaj av något slag.
Kameran har bestämt sig för att strejka idag så jag får lägga upp bilder på gin & tonic-kvällen och mitt rum typ...imorn.

Ha det så bra tills dess, folks!

Kommentarer
Postat av: elin

heej !

Ville bara tala om att jag sitter här på mitt nattajobb i saknar dig!! Ha det så kul i kväll ! Puss o kramen

2009-01-17 @ 22:24:04
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0