Det bästa jag läst på länge



Skrivet på en gravsten.

Kommentarer
Postat av: systern

oh! jag tänkte att det var himla fint när jag såg det också för några dagar sedan, vad var det för film?! jag har helt tappat det.

2009-01-15 @ 21:53:04
URL: http://systern.blogg.se/
Postat av: tora

nu kommer jag imorn, kanske utan glasögonfodral dock, men det kommer på posten isf..kram!

2009-01-15 @ 22:32:19
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: Frey

Hej Sandra!

Min erfarenhet av att telefonterrorisera myndigheter är tyvärr att det alltför ofta innebär bortkastad tid. Du får tänka på att kärringarna (och ibland mansgrisarna) som jobbar där inte har fått något annat jobb. Tror du de är nöjda med sitt liv. De enda som mig veterligen är mer miserabla är nog kärringarna på Västra Götalandsregionens Fakturaenhet. Och där har man inte mkt att hämta, tro mig. "Nää enligt våra regler....". Du fattar. Men det var en bra idé dock. Kanske kan telefonterrorisera de till att ge mig uppskov på inlämningstiden, jaja. Hur är det i Lound?

2009-01-16 @ 21:49:02
Postat av: Frey

Hej Sandra!

Bra tips, men min erfarenhet av att telefonterrorisera myndigheter är tyvärr allt annat än god. Du får tänka på att de som jobbar som typ handläggare på FK inte har fått något annat jobb. Kan du tänka dig hur lyckliga de är över sina liv? Det enda som mig veterligen är värre är Västra Götalandsregionens Fakturaenhet. Och där har man inget att hämta, tro mig. Kanske kan jag försöka få uppskov på inlämningstiden med telefonterror. Vi får se. Är allt bra i Lound?

2009-01-16 @ 21:52:58
Postat av: maja

haha! vill du att jag skriver på franska alltså? :D

2009-01-17 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0