Chocolate-Bits?

Jag har försökt ta ta i min husliga sida och håller faktiskt för tillfället på att baka. Ett första steg mot att bli fullvärdig kvinna. Hämtade massor av "mormor"-recept igår hos mina morföräldrar innan dom skulle åka till soldyrkarparadiset Cypern i tre månader. Vilka krutgamlingar.
Igår hann jag även med en liten avskedsdrickarkväll med Herman, Räcer och Emeli hos Tora.
Jag lade förresten ut min bil på Blocket idag. Ingen har ringt. Än. Men jag har fortfarande hopp.

Snart är det fikapromenad med Oscar. Det var längesen nu. Ska bli trevligt.

Imorn åker jag till framtidsstaden Lund för att kolla in två rum. Hoppas jag får ett av dom. Får se om jag även hinner med en fika hos mina favorit-Lundabor Andreas och Lisa med kids...

Det är mycket på gång nu. Till exempel har jag fullt upp med planeringen av en dunderfesthelg på Blidö i Stockholms skärgård med Tora och Uppsala-pojkarna. Det finns bastu!

Fest med Elin och andra randoms på lördag.

Jag vill flytta!!!!!

Vad glad jag är att jag gav the Oxford Collapse en extra lyssning. Bits blir bara bättre och bättre.


Whooa! Det luktar sockerkaka med chocolatechip-flakes!

Kommentarer
Postat av: tora

Du är för rolig, klart det finns Bastu, haha, vikken grejj :)

2009-01-06 @ 18:14:30
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: evelina

lycka till sandra ! :)

2009-01-07 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0