Barnkalas!

Idag träffades vi vid AF-borgen allihopa för att få en rundvandring av stan av våra faddrar. Vi fick en lapp med "utmaningar" där det gällde att hitta vissa platser eller landmärken och ta kort på det. Det var ganska roligt fast svinkallt!
Igår hade vi tårtbakning och vi bakade våra tårtor i våra respektive faddergrupper. Från min grupp kom jag och en tjej till. Av tio. Men jag och Sara bakade på bra och fick ihop en Barbietårta.
Ikväll är det fadderförfest och sedan utgång på VG. Kvällens tema är Barnkalas. Jag är fullkomligt ovetande om vad det innebär men tänker satsa på kalasbyxor, partyhatt och partytutor. Kanske flätor. Kanske en rosett i håret.

Imorn går vi i skolan alldeles för länge och börjar alldeles för tidigt för att gå ut egentligen. Biblioteksundervisning och basgruppsträffar 9-15. Man hinner ju tröttna grundligt på skolan innan man börjat.

Hää, nu blire te och fransk kaka innan jag det är dags att handla...igen... Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0