Ännu en lista

Jag är alldeles förundrad över alla listor som ploppat upp de senaste två dagarna. Vissa bättre än andra, jag tycker speciellt att Daniels lista var bra, inte för att jag instämmer utan för de mycket välformulerade motiveringarna. Jag och Tora är för övrigt överens om att 2008 var ett pissår. 2009 börjar minst lika pissigt, men vi ska ta oss igenom det. Tora, du kommer inte alls bli ensam. Jag är bara ett telefonsamtal eller en tågresa bort.

Jag är sjukskriven för första gången i mitt liv. Anledningen är att jag på grund av mina smärtor i foten inte kan genomföra mitt arbete. Jag vet att jag gnäller, men man blir ganska bitter efter en veckas ständig smärta.

Om man skulle ta att utnämna några höjdare från året som gått.

Årets Kämpe: Helt klart Tora Borén, få skulle ta sig upp gång på gång såsom hon gjort efter alla motgångar.

Årets Diss: Anders Stenholm, skaffade flickvän och sedan såg man inte röken av honom.

Årets Överraskning: Ellen Alström, kanske bara en överraskning för mig, men jag hade ingen aning om att hon målade, och än mindre hur otroligt duktig hon är!

Årets Nyfunna vän: Elin Henriksson. Nattvännen Delux. Platsen delas med Maja Jacobsson, den bästa 90:an i världen!

Årets Fröken Duktig: Sandra Fritz för hon slutade bita på naglarna.

Årets Kramare: Adam Andersson, han kramas bäst, kan förklara varför alla tjejer hänger som flugor efter honom.

Årets Saknad: Herman Arnesson som stack till huvudstaden för att spela med arméns trumkår.

Årets Modiga: Sara Tinnert och Jåanna Andreasson som drog till London på vinst och förlust.

Jag känner att jag har glömt hur många som helst, borde antagligen aldrig gjort en lista..Hmm..Jag får väl fylla på efter hand.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: tora

sandra, hur skulle det gått utan dig..

2009-01-02 @ 19:40:00
Postat av: ellen

haha men sandra :)

2009-01-03 @ 12:55:57
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera!!

2009-01-04 @ 17:12:47
Postat av: Lajnus El-Ström.

Hur mycket ligger Adam före mig på årets kramare, egentligen?

2009-01-04 @ 18:06:29
URL: http://windowpane.blogg.se/
Postat av: ellen

ja, adam må krama bra,

men inte hälften så bra som linus

2009-01-04 @ 18:18:48
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Lajnus El-Ström.

Om så hela världen börjar hata mig så känns det bra att Ellen finns hos en som en supporter, i alla fall :)

2009-01-05 @ 00:03:24
URL: http://windowpane.blogg.se/
Postat av: ARNE ARNE REIDAR-MARCUS

Hur mycket Ellen än tycker om Linus kramar tänker jag alltid hata honom!

2009-01-05 @ 00:18:39
Postat av: elin

Heej kompis !

Jag tackar allra ödmjukast för min utnämning, mkt stolt.. När du kommer hit i kväll väntar sombrerochoklad o ett förvälfrosseri. Kommer sakna dig grymt mycket !!!!! Puss

2009-01-07 @ 22:12:34
Postat av: elin

Heej kompis !

Jag tackar allra ödmjukast för min utnämning, mkt stolt.. När du kommer hit i kväll väntar sombrerochoklad o ett förvälfrosseri. Kommer sakna dig grymt mycket !!!!! Puss

2009-01-07 @ 22:14:35
Postat av: elin

Heej kompis !

Jag tackar allra ödmjukast för min utnämning, mkt stolt.. När du kommer hit i kväll väntar sombrerochoklad o ett förvälfrosseri. Kommer sakna dig grymt mycket !!!!! Puss

2009-01-07 @ 22:16:07
Postat av: Elin

Heej kompis !

Jag tackar allra ödmjukast för min utnämning, mkt stolt.. När du kommer hit i kväll väntar sombrerochoklad o ett förvälfrosseri. Kommer sakna dig grymt mycket !!!!! Puss

2009-01-07 @ 22:17:21
Postat av: maja

sweet! bästa 90an i världen, det är något det!

2009-01-08 @ 11:17:03
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0