All that jazz

Har fastnat i något sorts jazzträsk tror jag. Kan inte riktigt få nog av Al Jarreau, Etta James, George Benson, EST, Oscar Peterson, Ella F eller Dizzy.

Idag har jag (hör och häpna!) lagat mat inför flytten. Insåg att det blir ganska billigt om man fyller matlådor hemifrån och tar med sig. Vegetarisk lasagne blev, ganska gott faktiskt. Det värsta är att jag stinker vitlök om fingrarna, fast jag antar att de kunde luktat något annat mycket värre.

Fick inte sålt bilen idag heller...Det börjar tränga på nu.

Idag var jag flitig och hann med en dejter med både Oscar och Tora. Imorn blir det moster med familj. Imorn är det även dags för massage igen.

Resten av veckan verkar vara ganska fullspäckad. Torsdag gäller det att packa alla kläder och allt annat löst som ska med. Jag ska även fylla i tatueringen och hinna med att spendera dagen med min far och hans familj. Fredag ska väl bilen packas, antar jag, sen kommer Tora en snabbis och sen är det familjedag. Sen är det lördag. ^^ (Jag gör aldrig sådana tecken, men ville känna på hur det kändes. Jag insåg att det aldrig mer kommer hända.)

Jag börjar fundera på vart min beställda Krunegård-tirsa tagit vägen, månne..?..

Fick förresten tag på videon då Tingsek spelar live från Musikhjälpen. M-mm! Vilken man!

Stormy weather!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0