well I met you at the bloodbank

Måndag och livet har börjat igen.
Jag har varit duktig idag.
Pluggat massor och städat.
Provsjöng gjorde jag också, fast jag var nervös så det gick sådär.
Får reda på om jag kommer in i denna veckan.

Jag och Nina har bokat in den 26 mars i Köpenhamn för att se Babylon Circus!
Det kommer bli punghäftigt! Får se om man orkar upp till en föreläsning om matspjälkningen dagen efter...

Bobby McFerrin ska till Vara Konserthus (av alla ställen!) i maj. Funderar allvarligt på att gå. Han är quite some guy..

Jag har även fått en outgrundlig lust att resa! Helst med en gång, men troligtvis blir det till sommaren. Om det blir. Elin ska ju resa om någon månad nu och vara borta i flera månader. Jag är jätteavundsjuk. Tänk er Indien..aah!

Jag behöver råd också förresten. Nu är min lugg lång igen, och jag vet inte om jag ska klippa "snygglugg", som Hampus kallar det. (Hellugg). Hjälp tack!



Jag saknar Herman...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herman är saknad som sagt..

2009-02-03 @ 15:06:21
Postat av: Herm

I miss you to sweetiepie. btw.. HET BILD OR WHAT?!?

2009-02-03 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0