wednesday morning 3 a.m-fast måndag

Idag gick jag upp kvart i sju för att tvätta och dagen har fortsatt lika duktigt.
Jag har varit i skolan, upptäckt Lunds nation, pluggat-massor!, tagit twinrixspruta.
Köpt joggingskor och träningskläder, anmält mig att börja träna på Gerdahallen.
Planerat min ekonomi och gjort matsedel för att slippa onödiga inköp. Jag är fattig nu. Riktigt fattig.

Fick reda på idag att Metallica kommer med Sonisphere-turnéen till Hultsfred en vecka efter festivalen och ska spela.
Samma vecka ska Theresia och Fanny på festival i Spanien, som vore skitkul att hänga med på.
Först ska jag se vilka veckor jag får jobba, sen bestämmer jag mig om jag ska åka. Men vart?!

Jag kom inte in på scenen med spexet, förresten. Jag får syssla med festkommitéen istället.

Imorn tänkte jag ta en löprunda efter skolan. Ja, vänner ni läste rätt. Jag ska jogga. Har hänt två gånger i hela mitt liv om man räknar bort de förbannade Slingan-rutterna.

Få se..vad har jag framför mig..?..
Inte så mycket. Ska bli skönt med en lugn vecka så jag kan komma ikapp det jag ligger efter med.

Nej, vad håller jag på med! Jag måste sova.
Gonatt, allmänheten.

Kommentarer
Postat av: ellen

fattigheten är svår, min vän!

men - hellre fattig än ful, som man säger. haha



det hade varit asball med spainen - men jag kommer nog inte ha möjligheten till det... måste få ett hejdundrans jobb och sen hålla i pengarna.

2009-02-10 @ 12:43:09
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: tora

men det blir ju Hultsfred iaf..

kram

2009-02-10 @ 17:10:47
URL: http://toramaja.blogg.se/tora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0