It's battle when you dabble in war

Snö. Snö! I Södern! Jag blir alldeles förargad!
Ååh! Det är som ett slag i ansiktet med en död, kall fisk.

Idag köpte jag träningskort så nu är det på riktigt. 07.15 imorn ska jag släpa upp Theresia för att träna.
Idag fick vi även information om att åka och läsa en termin utomlands, och det känns som en möjlighet man inte ska kasta bort. Vet inte riktigt vilket land än bara... Sydamerika låter spännande. Typ Chile, typ Argentina.
Eller så kan man ju åka till USA. Eller varför inte Kina?

Jag ska tydligen kanske lära mig spela banjo. Det ringde någon från en orkester förut och frågade om jag kunde tänka mig att försöka lära mig det för att vara med i deras orkester. Det lät ganska kul så jag sa att jag skulle komma och prova!

Läste om etik igår plus att jag hade föreläsning idag, plus att jag satt bredvid Per som är utbildad gymnasielärare i filosofi och nu är jag sjukt sugen på att läsa filosofi en termin. Jag vill göra så mycket! Jag har funderat på att gå folkhögskola ett år också, med start nu i höst. Varför får man bara studielån i 6 år för?

Jag har gjort en målbild som ska vara min morot i min träning. Ingen nakenbild, då hade inte min lillasyster kunnat följa bloggen. Tyvärr. 


Lite mer muskler, lite mindre midja. Kolla in armarna, de är nästan som Rambo's.
Men det får börja imorn, har precis tryckt i mig tre bullar.


Kommentarer
Postat av: Wicksell

Inga nakenbilder?? Why?? :(

2009-02-10 @ 21:19:13
Postat av: Theresia

Med betoning på att släpa upp mig. Jag undrar mest vad jag lovat nu. Jisses. Och jag gillar målbilden!

2009-02-10 @ 21:33:36
URL: http://trochilinae.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vilken bra målbild du gjort...du kommer lätt att komma i den formen;-) Saknar dig på jobbet. Men du verkar trivas super bra i Lund.

2009-02-10 @ 22:22:47
Postat av: Elin S

Sorry..du kanske vill veta vem som skickar kommentarerna också..Den ovan var ifrån mig.

2009-02-10 @ 22:24:17
Postat av: oscar

ooooooooom du ska utomlands är tipset att kolla lappen du får fylla i när du lämnar blod, där det står "Har du varit i någon av följande länder de senaste..." och skita i dom länderna.





chagas

2009-02-11 @ 06:54:36
Postat av: Louise

Som en kall död fisk sa du. Är det död.1 du menar eller död.2?

Haha! vilken tur! vet inte om jag skulle kunnat återhämtat mig efter en nakenbild på min syster i paint .___.

kram.

2009-02-11 @ 13:07:37
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
Postat av: tora

du är kul du ;)

2009-02-11 @ 14:29:12
URL: http://toramaja.blogg.se/tora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0