Oh captain, my captain

Idag har jag inte lämnat lägenheten. Jag brukar alltid se till att jag har någonting att handla så jag iaf kommer ut de tre minutrarna det tar att gå till ICA Tuna.
Vad har jag då gjort idag, undrar kanske någon?
Inte mycket. Absolut inte det jag skulle göra iaf.
Jag tänkte bestraffa mig själv genom att sitta på UB och plugga halvdag på tisdag och heldag på onsdag. Det borde kompensera det lite.

En sak jag gjort idag är att kolla flygbiljetter. Biljetter till Bali, till Bangkok och sedan till Bali, till Valencia, till Provence, till Rom. Tokyo fick en sökning också, vet inte varför, men dit skulle vara häftigt att åka. Jag har även kollat swebus-biljetter till Stockholm för att kanske hälsa på Emelie där och kanske träffa Robin, fast jag insåg att en 10 timmar lång bussresa inte är värd de ca 100 kronor billigare biljetterna jämfört med tågpriserna.
Som det ser ut nu ska jag iaf se om jag kan boka så jag kan hälsa på Maja och Emeli i Frankrike, se om man kan ta sig till festival utanför Valencia och kolla upp när jag och Jessica kan åka till Rom. Rom är det enda som är i princip klart. Vi ska bara veta vilken vecka vi båda kan. Jag älskar Italien och tycker det ska bli underbart att få ha Jessica där som guide. (Hoppas vi inte hamnar vilse i Vatikanstaten som hon oturligt nog gjorde förra gången.

Jag såg för övrigt "Döda poeters sällskap" igår och Jeeeesus vilken bra film det är! Jag hade jättesvårt att fatta att han som har ena huvudrollen, Neil Perry (Robert Sean Leonard) faktiskt är Wilson i House. Jag undrade vart alla hans skådespelartalanger tagit vägen, numera är han så...vanlig.

Måste säga att jag är gruva imponerad av Erik Tappers bloggmaraton...

Kommentarer
Postat av: ellen

haha tack (: ja, jag vet inte riktigt vad som är min grej ännu... så då blir det lätt lite olika.

saknar dig!

2009-02-16 @ 11:00:27
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: emeli

JA! KOM HIT.

:)

2009-02-16 @ 21:24:22
URL: http://maisouii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0