Nu är det klippt!

Nu har jag fetinglugg, tyvärr är jag inte fräschast i Sverige i skrivande stund och vill inte lägga ut bild just nu. Det kommer imorn!

Mycket har hänt sen jag uppdaterade sist. Mest fester.
I onsdags var jag och Theresia på Krischan för Novischpuben. Det var jag, Theresia och kanske tre till som pratade svenska, resten var utbytesstudenter.. Vi fick punsch iaf innan vi drog vidare till Smålands. På Smålands träffade vi Nina och hennes vänner! Det var något band som spelade också och de var ganska bra.

I torsdags åkte jag till Helsingborg för att festa med Yasmine i min klass. Vi förfestade hemma hos henne med Guitar Hero och Lips innan vi drog vidare till PL. Efter att ha varit runt lite på uteställena i stan gick vi tillbaka till PL och där träffade vi tre killar som vi senare efterfestade med. Jag tror vi var hemma kl 6 på morgonen.
YasmineNils och EmelieYasmine och MikaelViktor och jag


Igår var det dags att gå ut med Theresia igen. Vi träffades hemma hos henne och lyssnade på massa bra musik, många av nostalgiska skäl. Efter att vi haft trevligt en stund, börjat cykla mot Blekingska som ligger väldigt långt bort, insåg jag att jag hade tappat Theresias portmonnä. Vi vände och kom nästan hela vägen tillbaka hem till henne innan vi hittade den. Någon vänlig själ hade lagt upp den på en bänk med allt innehåll kvar. Vi tog den långa vägen ytterligare än gång mot Blekingska. Där var det ganska dött och det blev inte fullt förrän runt 12-snåret. Vi tröttnade och begav oss ner mot stan igen, hamnade på Hercules med bratsen. Vi tog en falafel innan vi åkte hem.
Jag tror att jag gillade låten och rullade runt av ren glädje..undrar vilken låten var...Vi lämnade avtryck

Ikväll är det ännu en gång dags för fest med Theresia. Det blir förfest hos Nina (vi ska nog lyckas få till lite melodifestival influenser denna speciella dag..) Senare går vi till Sensation Red på Smålands. Jag gillar Smålands.
Ses!

Kommentarer
Postat av: Mackan

Hate to say I told you so, alright!"3 . Nä.Roligt är det.

2009-02-08 @ 06:10:13
Postat av: tora

partybabe, haha, kommer du hem den 7 mars eller ska jag boka biljett ned till dig??

kram!

2009-02-08 @ 10:54:00
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: ellen

haha! den låten du har på youtubebilden där lyssnad ejag och jenny på i veckan! :D

my gawd, den videon är ju assnygg!

2009-02-08 @ 12:54:43
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: tora

ouii!! va roligt, då ses vi nästan snart iaf :P

haha, du får väl käka en falafel och tycka synd om dig lite, hihi

kram!

2009-02-08 @ 14:31:02
URL: http://toramaja.blogg.se/tora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0