Lördag och massa saker att göra

Vaknade imorse med världens bakfylla. Jag skulle ta det lugnt igår var planen, men när man är på sittning med folk från hela landet vill man, eller iaf jag, visa upp de västgötska traditionerna. Min västgötska tradition är "bonnapöjka ifrå slätta" och hävert. Så jag antar att bakfyllan är ganska välförtjänt.
Det tråkiga med detta är att jag inte har börjat plugga än, vilket var min plan.
Såååå jag har ganska mycket att powerplugga nu..

Jag har varit jätteduktig i veckan för övrigt faktiskt. Tränat tre gånger(om jag fortsätter så ett par veckor till så har jag nog nått målbilden). Jag ska inte gå in djupare på det för det är nog det tråkigaste som finns att läsa om..

Nä, nu måste jag plugga. Om jag har kommit någonstans om ett par timmar blir det nog utgång ikväll med Elin-den före detta gangstabruden från Stockholm.

Japp, Dorothea Orems egenvårdsteori..

Kommentarer
Postat av: tora

bonnapôjka ifra slätta? den har jag helt klart missat..men du nej tack för ännu en träningsblogg ;)då vet man ju vart man ska vända sig som sagt haha

2009-02-14 @ 17:48:17
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: Lajnus

Fhsk är en förkortning för folkhögskola, unga dam. Där jag går nu finns det en skiiitbra musiklinje, kolla upp Billströmska folkhögskola när du har tid, då kanske vi söker samtidigt, even? Häftigt!

2009-02-15 @ 00:14:24
URL: http://windowpane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0