Leave with a rash

Anna Ternheim med Nina B på lördag!
Sittning på fredag!
Ölmys med tjejorna imorn!
Det förtjänar jag efter två dagar på UB och tre till planerade..

Tränade idag med Evelina, vi pratade om att börja i kampsport, MMA. Haha, vi kommer dö.
Blä, imorn har vi skola..Jag vill börja med anatomin! De omvårdnadsteorierna vi håller på med nu är hemska. Jag tror att varenda kotte i klassen instämmer. Can I get an Amen?!

Lionel Richie är klart underskattad.

Satsar väldigt preliminärt på  La France i början av Maj. Är heeelt upptagen innan med massa skit. Bra som dålig skit. Vad tror du om det, Maja?

Det var dags att beställa ny kurslitteratur idag igen. En bok för 670 spänn. Underbart. Det är ca 5 utekvällar. Och det spenderar jag på papper.

Nä nu fryser jag och är sömnig. Hörs någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: tora

jag vill oxå på ternheim!!!!!!

2009-02-19 @ 07:00:35
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: ellen

har just kollat eventuella valborgsbiljetter till lund och det ser bra mycket bättre ut nu än sist! :D

jag väntar ändå med att boka än, men som sagt - looking gooood

2009-02-19 @ 13:40:50
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0