Idag är ingen vanlig dag..

Idag har inte varit en bra dag. Till en början.
Vaknade alldeles för tidigt eftersom det var skola och eftersom jag hade fått för mig at tvätta innan skolan.
Kom till skolan och hade seminarium, det gick nog ganska bra..
Seen gick jag och Theresia till UB, det gick inte alls bra, jag fick knappt något pluggat utan satt mest och stirrade på mina så kallade bokstäver och drömde mig bort mot helgens kommande superfylla.
Åkte hem, skettrött och laddade med te innan det var dags att åka och träna eftersom Theresia tutat i mig att det skulle vara bra för mig. Dock drack jag teet liiiite för fort och liiiiite för nära inpå träningen så jag mådde illa nästan hela passet.
Sen blev det bra, jag mådde bra, kände mig lite stolt över att jag faktiskt klarat av även denna dag och cyklade hem i tid till CSI:NY.
Det som avrundade min dag var att jag åt knäckemackor med ost OCH salami. För nu jäklar är det pengar på onsdag.

Imorn är det redovisning på Practicum, och jag ska prata om trycksår. Sen ska jag plugga och sen på möte med Vieriet för vi ska presentera vårt tema till fredagens klämfest på onsdag. Seeen har Theresia fått för sig att vi ska på Box Intensiv. INTENSIV! Hon har förmodligen rätt, hon brukar ha det, den lilla spetan. Jag har för övrigt tajtat till mig lite så jag tänkte fira mina framsteg och pengaflödet jag väntar mig på onsdag med en kjol. Ja, ni läste rätt, Sandra ska köpa en kjol. "Vad har flugit i henne tänker ni?". Jag vet inte. Det kanske var Hansons Mmmbop på Helsingkrona i fredags som gjorde det.
På tal om pengar så är det som sagt lite krisigt nu och det märks i skafferiet..Ska fira med en rejäl köttbit på onsdag.
Man skulle i princip kunna kalla mig vegetarian nu. Vet inte om det är att den förändringen i min diet som har gjort att mitt ansikte helt saknar finnar numera. Den enda andra skillnaden jag gjort är att jag har druckit betydligt mer alkohol. Måste vara det..

På onsdag är det för övrigt fältstudiedag på sjukhuset och jag ska gå med på Urologen. Det blir nog spännande.

Nu orkar jag inte skriva mer. Gonatt!

 

Kommentarer
Postat av: tora

riktigt så hemsk är icke min detox..lite mindre godis bara- känner igen finngrejen nu om man säger så..jag har ju ingen som släpar iväg mig så jag var tvungen att göra något drastiskt..kram

2009-02-24 @ 08:31:11
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: maja

HAHA! det är nog alkoholen!

2009-02-24 @ 15:08:51
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0