Bakis halva dagen

Igår var jag, Evelina, Sara, Payman, Erik och Pontus på The Essential på sydskånskan och tog några öl.
Jag vet inte vad som hände..Eller jo, jag vet precis vad som hände för jag tog det jättelugnt eftersom jag skulle upp och plugga hela dagen idag. Av någon anledning vaknade jag ändå med världens skallebank och en väldigt seg kropp.
Igår på the Essential hade de iaf musikquiz och jag kan stolt meddela att jag och Evelina tog hem tredjepriset! Det resulterade i en matkupong. Gratis mat!
Som ni förstår har det varit 7 långa timmar på UB idag. Men jag var där, starkt gjort tycker jag. Jag och Theresia gick direkt till Gerda och tränade. Jag är helt slut nu..
Dags att ladda om eftersom det är sittning ikväll på Krischan! Eftersläpp på Helsingkrona tror jag. Hoppas det är bättre musik än sist, bara.. Dåliga Scatman-mixar blandat med Rednex..Usch

Tänkte ta mig upp imorn med för ännu en dag på UB. Det blir nog inte så svårt eftersom jag är totalt barskrapad och ändå inte har råd att köpa öl. Jag får försöka svänga mina långa fransar för att lura någon stackars civilekonom..det har ju funkat ganska bra hittills..

Jag ska berätta vad som är bra skit:




Jag fattar inte hur denna underbara skiva fått så dålig kritik. Jag bryr mig inte särskilt mycket heller.

Whoa! HIMYM-avsnittet när Britney är med! Måste kolla!
Hej.

Kommentarer
Postat av: tora

dansa med nån dansa med nån dansa dansa dansa!

ja har blivit lite förälskad i din favoritlåt, jag tror oxå på detta album, bra skit

hej och kram!

2009-02-21 @ 11:33:42
URL: http://toramaja.blogg.se/tora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0