Estradörer

Så. Nu har jag varit i Borås. Det var extraordinärt mysigt.
Skolan har börjat igen. Hälsa och ohälsa i ett livsperspektiv SJSA13.
Klippte mig och fixade pass idag.
Var på poesiafton på AF-borgen med Lisa.
Tänker mycket. Det brukar inte gå så bra. Får skärpa mig.
Det är snart dags att åka hemhem.
Jag är glad för Oscars skull.
Har ingen direkt lust att göra de saker jag har haft lust för innan.
Demonstration i Köpenhamn på lördag.
Kan inte vara med eftersom vi har julfest med korridoren på lördag.
Hade hellre varit på demonstration.
Känner för att vara länge i skolan. Men jag har inget att göra.
Hela dagen känns uppochner.
Hoppas det är bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: arot

jag har messat och hoppas på ett sätt att du bytt nummer och att du inte sett dem, och det är därför du inte svarar..

2009-12-09 @ 22:47:35
Postat av: frank

jag vill ha en sandra på ett fat till jul

2009-12-10 @ 07:38:29
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0