Arrows of Eros

Sista veckan på praktiken. Får göra en del häftiga grejer.

Spexet är slut nu och det innebär att jag kan göra saker igen.
Träffa underbara människor igen.
Imorn blir det kärt återseende med Nina och gänget igen.
På torsdag blir det tackfikabak med Theresia efter jobbet och sedan pizza med Daniel.
På fredag ska jag och Joakim på Alberta Cross spelning på Debaser i Malmö.
På lördag åker jag till Borås för att träffa Björn och Malin på deras hemmaplan.
Sen börjar skolan igen på måndag. Full throttle.

Ibland blir jag väldigt glad av Per Sinding-Larsens tips.
Det senaste är Golden Silvers. Skit att jag missade dem på Loppen i lördags.

Har inte fått tag i några jättebra bilder från spexet än,
men när jag får det ska jag lägga upp några.

Jo! Min tandställning lossnade idag efter 7 års vistelse i min mun.
Vet inte om det var det sista tonårliga som var kvar av mig.
Jag saknar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0