I'm on my way, I don't know where I'm going

Nu är jag ledig för första gången på 15 dagar. Det känns skönt på ett sätt samtidigt som det känns sådär att jag bara är ledig en enda dag innan det sätter igång igen. Men, men, man kan inte få allt.

Imorn bär det av till Lager 15 med styvmor. Först pappalunch. Den är efterlängtad.

Tänkte börja dagen med en springtur. Nu jäcklar är jag på gång ska ni veta!
Typ såhär ser jag ut för tillfället. Inte riktigt klar, alltså.

Ni kan ju för övrigt jämföra mitt artisteri med Ellens. Då inser man på riktigt vilken talang hon har.

På fredag blir det Borås för hela slanten. Björn och Malin ska hitta på äventyr med mig. Jag kan knappt vänta!

Lördag bjuder på avskedsfest hos Oscar. Filuren ska till Umeå och bli läkarknodd.

Jag vill flytta till Krischan NU!

Träffade en gammal lärare från högstadiet i helgen. Han sa att jag lät precis som Joan Baez när jag sjunger. Jag blev otroligt hedrad och så glad att det räckte i flera dagar. Snälla ord kan träffa som en hagelsvärm under älgjakten.

Häpp, nu måste jag sova.

Kommentarer
Postat av: frank

haha sandra!

jag saknar dig.

2009-08-05 @ 19:14:13
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: albin

Fint ritat sandra!

2009-08-15 @ 00:02:25
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0