Krunegård

På mitt sedvanliga sätt har jag hauntat Markus Krunegård igen. Denna gången blev det i Göteborg och Malmö på en och samma vecka. Göteborg var gudasänd. Malmöpubliken kunde hänga sig. Pinsamt!
Fick typ en bra bild av de 40 jag tog. Pisskamera.

Han sparkar lite med ena benet.

Nu har jag en liten crush på Simon Norrsveden.

Ska se honom på tisdag.

Hade en toppenkväll i onsdags som sagt i Göteborg med Maja och Albin.



Kvällen slutade med en pratstund och handtagande med Markus. Lycka!
Men.
På vägen hem krockade vi med en älg.


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: maja

DU är toppen!

2009-08-16 @ 22:26:10
URL: http://screenager.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, vad märklig jag ser ut där, OCH är simon norrsveden verkligen ok? är inte han typ som lasse lindh?

2009-08-17 @ 18:29:03
Postat av: "Styvmor"

MEN!!!! Krockat med en älg!!! Antar att ni är oskadda eftersom vi inte hört nåt om det! Hörs!! Kram

2009-08-18 @ 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0