Har insett att det snart är dags att lägga ner den här skiten

Typ bara min släkt som läser. Ni andra tillhör familjen också.

Jo, var ju och såg Simon Norrsveden i tisdags på Malmöfestivalen. Det slutade med att jag efterfestade med honom och hans band på Debaser, i logen och på Rut o Ragnars. Väldigt trevligt folk.

Hade en finska här i två dagar, Annika heter hon. Couchsurfingtjej.

Har kollat in mitt nya rum nu, det ser riktigt bra ut! Ska iväg till IKEA imorn för att köpa möbler. Kommer bli finfint det här!

Lisa kommer idag. SötLisa från Linköping, hon ska fingästa mig någon vecka till hon får tillgång till sin lägenhet. Hon är bra.

Grillning ikväll hos Per, brukar bli succé.

Tänkte hämta min litteratur till nästa kurs på måndag. Kommer kosta 3000 att hämta ut. Skitkul.

Pablo Fransisco i Helsingborg 14 september. Om någon vill med så hojta. Jag har bäddsoffa. Eller ja, jag köper en imorn.

Aja, en bild på simonsimonsimon:

SnyggAksel spelar keyboards.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: ellen

men jag läser ju också sandra! :)

2009-08-22 @ 19:12:33
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: carja

jag ÄR familj. hehehe. simonsimonsimon!

2009-08-23 @ 01:09:29
Postat av: carja

aj fan. maja var det här ja. morsans dator, orkar inte ändra adressen... skicka inte mail tack... ;)

2009-08-23 @ 01:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0