Spääxet har satt igång på allvar

Den senaste tiden har jag i princip bott på Krischansta Nation. Vi har spääxat och hållt på varje kväll så mina dagar har bestått i att gå till skolan, plugga på biblioteket efter lunch för att sedan gå rakt till Krischan och spääxa. När man kommer hem är det dags att sova, och dagen efter börjar alltsammans om igen. Igår var det ingen Spääx. Istället jobbade jag på puben och spenderade ytterligare en helkväll på nationen. Men jag tycker det är kul. Och mysigt. Daniel sa att han visste att jag skulle bli förman någon gång i framtiden. Vet inte hur han visste det, men det kan väl vara trevligt det med.

Nu har jag några dagar kvar i ensamhet här i Lund då alla har flytt hem till sina nära och kära över påsk. På lördag är det slut med friden för då kommer Oscar! Och då ska jag visa honom hur man gör en helg i Lound. Han klarar det nog ganska bra själv iofs.

Ikväll ska jag till Fanny och grilla och festa och sen ska vi nog till Lunds knoddnation. Woo!

En av Spääxlekarna vi lekte i lördags hette "Jucka råttan". Det var precis det vi gjorde:



Kommentarer
Postat av: tora

ja tack gärna :)

2009-04-10 @ 13:16:47
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: tora

haha, ja tydligen :P

och jag var coolare än Göran ;)

2009-04-14 @ 11:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0