Instead I choose to dwell in my disasters

Klockan är strax 23 och åskan har precis dragit över mitt bostadsrättshus.
Jag kom precis hem från en promenad med Per, min vardagshjälte.

Helgen har varit galen på alla sätt och vis.
Spääxet har haft premiär och föreställningar.
Det har blivit sent (tidigt?) varje dag ett tag.
Det har varit underbart, men påfrestande.
Igår när jag insåg att det faktiskt inte skulle bli något spääxande förrän i höst blev jag väldigt ledsen.
Idag kom jag dock på att som det ser ut nu har jag knappt något jobb i sommar och det innebär att jag kan vara med och spääxa i Kristianstad. Vet inte om jag hoppas på att få spääxa eller jobba.

Anmälde mig som frivillig läkemedelstestperson idag. Tänkte håva in ett par tusenlappar på det sättet.

Idag hade jag den värsta dagen sen jag flyttade ner. Mina tankar går ändå till Theresia som hade det ännu värre.
Turligtvis vände allting mitt på dagen av ett möte med en bekant jag inte träffat på ett tag.

Hade fått ett mail om att Amos Lee's internationelle bokare ville att jag skulle kolla upp möjligheter för Amos att spela i Sverige i Juli. Jag kastade iväg ett par mail med en gång till några av de ställena jag tycker är bra. Hoppas på svar. Bra svar.

Älskar Ray LaMontagne. Älskar. Skulle gifta mig med honom om han inte redan var gift.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

idé:

prova ett läkemedel som gör så att man byter kön och ingå sedan partnerskap med grabben istället..eller..hmm

2009-04-28 @ 20:53:09
Postat av: Anonym

och ja..det vara Tora som kom med skummtomtesidén

2009-04-28 @ 20:54:15
Postat av: maja

kalle är alltid nice! DU är alltid nice!

2009-04-29 @ 23:46:09
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0